sobota 31. července 2010

Jak se vrací láhve v Interšpáru

Interšpár, můj "nejoblíbenější" obchod hned po deBille, mi neustále chystá nějaká překvapení. Proto ho taky mám tak ráda. Já totiž miluju překvapení. Včera opět nezklamal.

Už mě štval ten pohled na hromadu nevrácených vratných lahví stojící na kredenci, navíc ještě mě přepadla myšlenka, že do některých z nich jsem investovala, tak proč by je měl vracet a inkasovat pořád jenom táta. Že. Musela jsem na nákup a po sérii úvah jsem se rozhodla, že to zkusím v Interšpáru, protože ten je natolik velký, že by zřejmě měl mít výkup lahví, i když jsem ho tam nikdy neviděla. Směle jsem si hned ráno nadila batoh vratnými lahvemi a po práci vyrazila plnit jednu z misí. První mise byla podat už konečně ten balík (mimochodem ono je nějaký pravidlo na to, kde má bejt umístěná adresa odesílatele a kde příjemce, a to, že tam člověk nad adresu napíše "ODESÍLATEL" a "ADRESÁT" táááákovejdlema bukvama ještě nezaručuje, že to nějaký vzdělanec z ČP nepoplete a balík se vám sofort nevrátí), druhá mise byla vrátit lahve a třetí za utržený peníz a něco navíc nakoupit. Ty lahve jsem vrátit musela, potřebovala jsem místo v batohu na tu třetí misi.

Proto jsem se odhodlala, přešla to dlouhé prostranství až k informacím a otázala se, zda je tu někde výkup lahví. "Áno, ten je až vzadu za košíkmi, úplně v zadu", odpověděla mi československy informační slečna a já šla po tom prostranství zase zpátky. Áno, byl naozaj až úplně vzadu. Tak fajn, jak se to asi dělá... aha, lahev je hrdlem napřed, otočte ji dnem napřed. No dobře, to mi mohlo dojít, otočila jsem. První lahev to sežralo, druhou lahev taky, třetí - jinou - taky... Plzeň to nechce? CO??? Joaha, tak takhle. Plzně a Bernardy vykupují taky, ale na informacích. Bomba, beru lístek s poukázkou na dvanáct korun a jdu si zpátky za roh přes to obří prostranství k informacím pro zbylých devět. No a pak zase zpátky, protože vstup do krámu je na druhé straně, než informace. Takže takhle se vracejí lahve v Interšpáru.

No, až zas budu chtít podnikat něco pošetilého, čímž vracení vratných lahví bezesporu je, neopomenu podat hlášení.

4 komentáře:

  1. díky moc.právě sem se chystal jít taky vráti láhve do intersparu.A vůbec by mě nenapadlo,že tu o tom bude někdo psát.Ted už vím,že na to seru a půjdu je raději vrátit do Tesca .díky moc a jen tak dál s takovýma informacema

    OdpovědětVymazat
  2. ty adresy maji sve misto ne z rozmaru, ale pro to, ze trideni probiha strojove ocr cteckou. takze muzes mit bukvy jake chces (u ceho chces), ale kdyz jsou na jinem miste, tak je balik vyrazen a pak musi prijit otrok s mozkem a rucne balik zaradit. nehlede na to, ze posta potrebuje take svuj prostor na baliku pro sve informace o platbach a jinych servisnich ukonech. pravdepodobne by se ti nelibilo hledat kazdou znamku na kazde jine plose baliku a to treba petsetkrat denne. vid? ale pokud svou pravdu takto resis na poste, tak se nedivim, ze mas problem i s vracenim lahvi. pravdepodobne ti to vyhovuje, tak nezbyva, nez ti poprat i nadale vesely zivot...

    OdpovědětVymazat
  3. Debilita v obchodech nezna mezi.

    OdpovědětVymazat
  4. Úplně stejná situace dnes, koncem roku 2016 v Tesco megaupltra v Edenu, bernard jen na informacich :-)

    OdpovědětVymazat